Hujšanje s savno

Hujšanje s savno

Ste že kdaj pomislili, da je s savno možno tudi shujšati? Imeli ste prav. Pa poglejmo, kako shujšati s savno ter katere so prednosti in slabosti takšnega načina izgube odvečne telesne teže. Če ste bili mnenja, da se bo vaša maščoba stopila zaradi visoke temperature, ste imeli prav in narobe.

Dejansko se odvečna maščoba ne bo kar tako stopila, ker je v savni vroče. Visoka temperatura pospeši utrip srca, kar pomeni, da je telo pod fizično obremenitvijo. Ko pa je temu tako, telo kuri kalorije. Ker je ena plus ena dve, ima kurjenje kalorij za rezultat izgubo telesne teže. Morda niste vedeli, ampak savnanje izdatno pripomore k porabi kalorij v telesu.

Infrardeča savna in hujšanje

Seveda pa s savno ne pretiravajte. Držite se osnovnih navodil, pijte dovolj vode in obiščite savno največ štirikrat tedensko. Ker obstaja več vrst savn, je prav, da izpostavimo infrardečo savno, saj njeni IR žarki pomagajo izločati maščobne celice. Ta vrsta savne se ponaša s številnimi pozitivnimi učinki na telo in zdravje.

Infrardeča savna
Žarki v infrardeči savni pospešujejo topljenje maščob.

Dobro je vedeti, da je infrardeča savna primerna tudi za starejše in osebe s težavami srca in ožilja. Zrak v samem prostoru se namreč ogreje le do okoli 60 °C, žarki pa na telo delujejo globinsko. To se segreva od znotraj, zaradi česar je ta vrsta savne učinkovitejša tudi za izgubo odvečne telesne teže. Omogoča pospešeno prekrvavitev telesa, pospešuje izločanje strupenih snovi, poveča se poraba kalorij in pospešuje samo presnovo.

Kolikšna je poraba kalorij v savni?

Če se sprašujete, koliko kalorij lahko porabite z obiskom savne, naj vam razkrijemo naslednji podatek. Pol urno savnanje, denimo v infrardeči savni, pomaga telesu porabiti fascinantnih 900 do 2400 kcal! Prav tako pa pospešena cirkulacija krvi vpliva na celulit. Dame bodo tega podatka zagotovo vesele in še raje zavile v prvo savno na poti do doma.

Metabolizem se med savnanjem poveča za do trikrat, srčni utrip pa pospeši za 50 %. Vse skupaj s temperaturo vred zato vodi do razgradnje maščobnih celic in posledično nižje telesne teže.

Zapomnite si, da je potrebno ob obisku savne upoštevati nekaj nujnih nasvetov. V savno ne hodite kmalu po zaužitem obroku. Pijte dovolj vode, v savni pa se ne zadržujte več kot pol ure oziroma do trenutka, ko vam ni več prijetno. Savnanje na silo in preko svojih zmožnosti lahko vodi v neprijetne situacije, ki nikakor ne bodo ugodno vplivale na vaše zdravje. Po savni poskrbite za izgubljene vitamine in minerale ter si privoščite počitek.

Prispevek objavila:

Katja

Obožujem svet mode, TV serije, tek v naravi, krajše izlete v hribe, dopustovanje na hrvaški obali in pisano besedo. Čas najraje preživljam v družbi svojega fanta. Sem študentka prava in urednica spletnega portala Negatelesa.si.

Veseli bomo vašega komentarja!

Leave a Reply