6 znakov, da telesu primanjkuje magnezija

Pomanjkanje magnezija

S pravilnim prehranjevanjem si zagotovimo večjo količino zdravja in boljšega počutja. Poleg beljakovin, ogljikovih hidratov, maščob ter vlaknin moramo s hrano v telo vnašati še minerale in vitamine. Med pomembnejšimi minerali je zagotovo magnezij, ki mu v prispevku namenjamo osrednjo vlogo.

Magnezij ima velik vpliv na živčni in mišični sistem. Če ga s prehrano ne zaužijemo zadosti, se lahko soočamo s številnimi težavami. Ravno zato je še toliko pomembneje, da pravočasno ukrepamo, ko se pojavijo prvi značilni znaki pomankanja magnezija. V nadaljevanju vam bomo zaupali nekaj najočitnejših znakov, ki jih nikakor ne smete zanemariti.

1. Povečana utrujenost

Vemo, da je pogosta utrujenost lahko povezana tudi z mnogimi drugimi vzroki, ne samo s pomanjkanjem magnezija. Če se ob utrujenosti pojavlja še občutek šibkosti telesa oziroma mišic, pa je to skorajda zagotovo znak za pomanjkanje magnezija.

2. Neenakomeren srčni utrip

Resnejši znak, ki kaže na primanjkljaj magnezija, je neenakomerno bitje srca oziroma aritmija. Če ste kdaj začutili podaljšane odmore med posameznimi utripi srca, obstaja verjetnost, da imate v telesu premalo magnezija.

3. Previsok krvni tlak

Pomanjkanje magnezija v telesu lahko vodi do povišanega krvnega tlaka. V takšnem primeru je tveganje za srčno-žilna obolenja še večje. Verjetno so vam zdravniki v primeru povišanega tlaka že svetovali dodaten vnos magnezija.

4. Tesnoba in napetost

Ker je magnezij pomemben za naš živčni sistem, imajo ljudje s pomanjkanjem magnezija pogoste težave s tesnobo in nemirom. Marsikdaj se ti razvijejo tudi do občutka depresije.

5. Težave s spanjem

Če vam primanjkuje magnezija, se to pokaže tudi v obliki slabega spanca. V tem primeru je najbolje, da tik pred spanjem zaužijete magnezij v obliki prehranskega dopolnila.

6. Krči in trzljaji v mišicah

Prvi znaki pomanjkanja magnezija se najpogosteje pokažejo na mišicah – v obliki krčev in trzljajev, ki jih lahko spremljajo močne bolečine. Če boste v takšni situaciji zaužili večji odmerek magnezija, bo ta vsekakor pomagal k izboljšanju stanja. Če težave v mišicah kljub temu ne pojenjajo, se vzrok zanje najverjetneje skriva kje drugje.

Z magnezijem bogata živila in prehranska dopolnila

Če se boste tudi vi soočili s pomanjkanjem magnezija, je najbolje, da posežete po živilih, ki so z njim bogata. Priporočamo vam uživanje temne čokolade, banan, fig, mandljev, blitve, špinače, avokada in bučnih semen. Večjo količino magnezija vsebujejo tudi nekatere mineralne vode. Zanimiv je na primer podatek, da lahko voda iz pipe doprinese do 10 % priporočenega dnevnega vnosa tega pomembnega minerala.

Prehransko dopolnilo Magnesium ComplexVsekakor pa se lahko odločite tudi za prehranska dopolnila in z njimi pokrijete potrebe svojega telesa po magneziju. Prehransko dopolnilo z magnezijem se lahko nahaja v več oblikah. Te se med seboj razlikujejo po njegovi vsebnosti in biorazpoložljivosti.

Med najbolj biorazpoložljive oblike magnezija prištevamo organske, kamor sodijo na primer magnezijev citrat, magnezijev aspartat in magnezijev glukonat. Anorganske oblike so nekoliko manj biorazpoložljive. V to skupino prištevamo magnezijev sulfat, magnezijev klorid in magnezijev oksid.

Kot ste lahko spoznali v današnjem prispevku, je magnezij izjemno pomemben mineral. Zato je nujno, da ga v primernih količinah vnašate v telo in tako poskrbite za dobro zdravje in boljše počutje. Če vam živila, bogata z magnezijem, niso ravno najljubša, ga še vedno lahko dovolj zaužijete s prehranskimi dopolnili. Vseeno pa vam priporočamo, da posegate tudi po živilih, bogatih z magnezijem.

Prispevek objavila:

Katja

Obožujem svet mode, TV serije, tek v naravi, krajše izlete v hribe, dopustovanje na hrvaški obali in pisano besedo. Čas najraje preživljam v družbi svojega fanta. Sem študentka prava in urednica spletnega portala Negatelesa.si.

Veseli bomo vašega komentarja!

Leave a Reply